Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна ключалка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна ключалка

    Здравейте колеги! Смених капака на багажника и искам да сложа моята ключалка обаче гледам болтовете които държат ключалката са заварени някои сменял ли е ? и как става ако изобщо става ? Благодаря
    sigpic 156 2.4 JTD 136hp

  • #2
    Шпилките не са заварени, а са запресовани в ламарината. С малко по-голямо усилие започват да превъртат. Махаш двете пластмасови тапи, които покриват болтовете под емблемата. От вътре от към багажника пръскаш шпилките с WD40 и започваш да развиваш. Ако болтовете започнат да превъртат докато развиваш шпилките държиш контра с подходяща плоска отвертка. Елементарно е.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      Шпилките не са заварени, а са запресовани в ламарината. С малко по-голямо усилие започват да превъртат. Махаш двете пластмасови тапи, които покриват болтовете под емблемата. От вътре от към багажника пръскаш шпилките с WD40 и започваш да развиваш. Ако болтовете започнат да превъртат докато развиваш шпилките държиш контра с подходяща плоска отвертка. Елементарно е.
      Е не е точно така щото болтовете няма с какво да се захванат - заоблени са отвсякъде - срезни болтове. Та правилният начин е махаш капачетата на болтовете, разпробиваш леко с 3мм свредло и с екстрактор вадиш болтовете, като гледаш нитгайките вътре да не превъртат. После с извадените болтове при стругар да ти направи нови срезни болтове - затягаш късаш главите на болтовете и става оригинално. ПП срезни болтове никъде не намерих в БГ-то та за това при стругаря. http://www.securityfastenersandfixin...-bolts-19.aspx
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #4
        Срезен болт се маха елементарно, като му държиш контра с плоска отвертка и развиваш запресованите нитгайки, хубаво е операцията да се извършва от двама души - единият държи контра, другия развива нитгайките. Поне при мен така стана, но всеки сам си решава, въпрос на избор.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment

        Working...
        X